بررسی Mobile Friendly بودن سایت

بررسی Mobile Friendly بودن سایت آیا سایت شما از نظر گوگل منطبق با استانداردهای mobile friendly است؟ گوگل در ژوئن سال ۲۰۰۹ ابزاری عمومی برای اندازه گیری سرعت و قابلیت های صفحات سایت را به نام page speed tool منتشر کرد. در ماه ژانویه ۲۰۱۵ گوگل نسخه دوم از این ابزار را با نام page…

جزئيات

طراحی ریسپانسیو یا انطباق پذیر؟

طراحی ریسپانسیو یا انطباق پذیر؟ طراحی سایت ریسپانسیو بهتر است یا انطباق پذیر در مقالات قبلی وبسیما تکنیک طراحی سایت ریسپانسیویا همان Responsive Design را به شما معرفی کرده ایم در اینجا قصد داریم این روش را با روش طراحی انطباق پذیر یا همان Adaptive Design مقایسه کنیم. برهیچ کس پوشیده نیست که میزان استفاده…

جزئيات

۱۱ قدم برای تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

۱۱ قدم برای تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی بازاریابی محتوا امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت محسوب می شود و طبق پیش بینی‌ها این استراتژی موجب رشد نمایی اطلاعات و محتوا در فضای اینترنت در زمان حال و آینده خواهد شد. مهم نیست که کسب و کار شما خصوصی، دولتی یا…

جزئيات

پرسونای مخاطب هدف در بازاریابی چیست؟

پرسونای مخاطب هدف در بازاریابی چیست؟ ۱۰ نکته برای ترسیم پرسونای مخاطب هدف بازاریابی محتوایی نیز همانند سایر فعالیت‌های بازاریابی است که بدون استراتژی نباید وارد و غرق آن شد. برای اینکه مطمئن شوید محتوای تولیدی سایت شما نظر مخاطبان هدفتانتان را جلب می کند و آن‌ها را وارد تعامل با شما کرده و همچنین…

جزئيات

مدیریت تجربه مشتری

 مدیریت تجربه مشتری به تمامی برداشت های خودآگاه و ناخودآگاه مشتری از ارتباط و تعامل با برند شما در طی چرخه عمر مشتری، تجربه ی مشتری می گویند. به طراحی تعاملات مشتری و واکنش به آن جهت دستیابی به انتظارات مشتری یا حتی فراتر از آن، و همچنین تلاش برای افزایش رضایت، وفاداری و حمایت مشتری…

جزئيات

استفاده از ویدیو در طراحی سایت

استفاده از ویدیو در طراحی سایت افزایش استفاده از ویدیو در طراحی سایت در سال های اخیر استفاده از انیمیشن در طراحی سایت به عنوان دکمه هایی جذاب در لیست افزایش بسیاری یافته است. اخیرا استفاده از تصاویر پس زمینه ی متحرک یا استفاده از ویدیو در طراحی سایت برای جذب بازدیدکنندگان و افزایش زمان بازدید آن…

جزئيات

مخفی کردن کلمات کلیدی در سایت

مخفی کردن کلمات کلیدی در سایت مخفی کردن کلمات کلیدی مخفی کردن کلمات کلیدی در متن یا صفحه یکی از بدترین روش ها در سئو می باشد. یکی از فاکتورهای گوگل برای تعیین کلمه کلیدی هر متن یا صفحه در اینترنت، درصد حضور در متن می باشد. با این حال استفاده بیش از حد یک…

جزئيات

۴ نکته اساسی در بهینه سازی تصاویر

۴ نکته اساسی در بهینه سازی تصاویر بهینه سازی تصاویر سایت در هر طراحی سایت یا پورتال بهره گیری از تصاویر نقش مهمی بر زیبایی محیط داخلی و افزایش کارایی خواهد داشت. با این حال بسیاری از سایت ها توجه کمی به بهینه سازی تصاویر میکنند. رعایت اصول بهینه سازی تصاویر سایت نه تنها سرعت…

جزئيات

توجه گوگل به محتوای تازه

توجه گوگل به محتوای تازه اهمیت محتوای تازه طی یک سال گذشته موتور جستجوی گوگل توجه ویژه ای به محتوای تازه موجود در سایت ها نشان داده و بدلیل کسب رتبه مناسب در نتایج گوگل برای صفحات تازه، امکان رقابت سایت های نوپا و کوچک با سایت های بزرگ و قدیمی فراهم شده است. توجه…

جزئيات

سندباکس گوگل چیست؟

سندباکس گوگل چیست؟ Google sandbox چیست؟ اگر کمی به سئو سایت خود اهمیت داده و یا گشتی در فروم های تخصصی زده باشید حتما با عبارت google sandbox یا سندباکس گوگل برخورد کرده اید. سندباکس گوگل قبل از هر چیز یک تئوری تجربی است! یعنی بر خلاف الگوریتم هایی مثل پاندا و پنگوئن، مدیران گوگل…

جزئيات